Äntligen!

Idag har jag jobbat. Det var segt. Är fortfarande förkyld. Men efter jobbet fick jag en glad nyhet!

 Jag ska få fast jobb som dataansvarig på jobbet!!! =) =)

Är lite nervös för det är ett stort ansvar, men jag tror jag kommer klara det galant. Bara dom andra har tålamod med mig. =) Min företrädare har vart där i 11 år så hon kan ju allt utan och innan. Jag börjar värma upp med att hålla i inventeringen på lördag. Se hur det går.

Nu blir det nog en till kopp te med massor av honung. Mitt favorit te:

Ett kryddigt, värmande te med nejlika, söt apelsin och en doft av Orienten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till tjänsten!!! Hoppas jag med får jobb nångång! KOm gärna med tips om du hör nåt, vore gulligt! kram

2009-12-28 @ 19:30:37
URL: http://yahneenah.blogg.se/
Postat av: Bulan

GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

2009-12-28 @ 21:18:54

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...