Kupévärmare is the shit!

Äntligen har jag satt mej ner. Vilken dag det vart på jobbet! Fullt ös.
Dagen började med 20 minuters uppvärmning, skrapning inne och ute, upptining - av bilen!! Låsspay = guld!

Innan jag gick hem idag köpte jag 25 meter utomhussladd. Älsklingen hittade en kupévärmare i förrådet oxå! Toppen. Men när jag kom hem fanns ingen plats nära nog för att sladden skulle räcka. Skit!! Men jag hann inte mer än beklaga mig innan älsklingen kom inrusandes och ropade att det var en parkering ledig! Snabb som man är drog ja på mej jackan och ut. Jag fick den!! Så nu har jag installerat värmeelementet och sladden ligger beredd vid kontakten. så i morgon kommer jag slippa en kall bil! WEEEE!!!

Men allt detta meckande med bilen har ju gjort att jag inte hinner, orkar, vill träna idag..... heller.

Kommentarer
Postat av: farsan

funkar värmen:=)

2009-12-05 @ 13:59:27
Postat av: Anonym

funkar värmen:=)

2009-12-05 @ 14:00:49

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...