Andras bloggar, en inspiration.

Vaknade med världens huvudvärk. Känns som den skallebank jag brukar ha när jag är bakis. Men jag gick och la mig ganska tidigt igår. Vi började titta på Paranormal Activity men jag hade inte psykis styrka för det, sissy var ja, så vi stängde av och somnade innan tio, hihi.

Har läst lite andra bloggar nu. Kul att se vad andra bloggar om, hur deras sidor ser ut osv. Jag får lite inspiration faktiskt. Läste en blogg, Besarta Hoti, som skrivit om intrycket vid första anblick, headern. Intressant.

Väldigt många lägger upp "Dagens outfit". Så funderade jag på om jag skulle göra det. Men när jag tänker på vad jag till 90% har  på mig, arbetskläder, så slutade jag fundera på det. Hehe! Gråa jobbarbyxor och en röd t-shirt. Inte så kul hahaha!
Just nu har jag gråa mysbyxor, en vit trekvartsärm och en jäätte halsduk rosa stickad på mig. Bild? OK!


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...