Dagens ämne: Vaccinet

Hmm nu är jag helt förvirrad! Jag hade från början bestämt mig för att inte ta vaccinet alls. Tänkte att jag klarar mig genom en influensa, det har jag ju gjort förr. Men så pratade jag med min kollega på jobbet igår och hon tyckte jag skulle ta sprutan pga att vi har småbarn hemma. Sant. Men samtidigt är det många i Liams närhet som inte ska ta vaccinet, vilket betyder att han ändå kan bli sjuk. Även om fröknarna på dagis vaccinerat sig, finns det ju föräldrar och andra barn! Blir gaalen. Men jag har bestämt mig, tor jag. Jag ska ta sprutan, för min egen skull, då min mamma påminde mig om min astma. Sen drar jag iaf mitt strå till stacken att försöka stoppa pandemin.

Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...