God kväll kära bloggläsare

Kollar på sista minuterna av lyxfällan. Jag kan ju säga att jag är heltr död efter denna dagen men Liam. Han har tagit kål på mej hahaha. Vi kom iväg sen iaf efter Liam fått en dusch och jag efter mkt om och men fått barnstolen på plats i bilen. Var en stund där jag ville ge upp och ta bussen, men skam den som ger sig. Plus att jag ändå var tvungen att flytta bilen för en gubbjävel som vaknat på fel sida skulle slänga ur sig en jävla kommentar om att jag stog på handikapp platsen. Men hallå, det är ju för fan den enda platsen som är bred nog att kunna ha dörren helt öppen, (vilket krävs för att montera den dära stolen).

I alla fall, vi hämtade upp madde och åkte in till stan. Fika och gick lite i affärer. När vi åkt därifrån och lämnat madde hemma igen pratade jag med mamma och fick höra att det skett en mord mitt på torget, precis under den stunden vi var i stan!! Helt sjukt! 

http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.639521

Jag som ALLTID parkerar i torggaraget gjorde inte det just idag. Vilken tur, för annars hade vi kommit upp precis när mannen fick kniven i hjärtat! Inget för barn! Eller vuxna! Scary!!!

Vi hann med några mackor och lite mys på vallås oxå innan vi åkte hem och väckte älsklingen som låg på soffan och tog igen sig. Kvällen var slapp.

Nu blir det snart sängen och imån blir det Gekås igen! Hihihihi!

Kommentarer
Postat av: ullis

jag hörde det här om mordet på stora torg...sjukt! allt händer i lilla halmstad :/



men puss på dig i alla fall!

2009-11-13 @ 00:19:38

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...