Krasslig

Sitter helt slut o soffan. Började 06 imorse!! Efter jobbet handlade jag lite. Sen var jag på mitt gamla jobb och handlade lite. =) Så kul att träffa dom igen, är där alldeldes för sällan! Men jag har lovat Frida att bli hennes granne på Farmville så hon kan nå next level! =)
Älsklingen är fortfarande på jobbet, men när han kommer hem blire pizza och FREDAGSMYS! =)

Pa jobbet idag lyckades jag välta en hög halvpall med julöl! =S Den bara stupa i backen. Jävla Anna som stressade mig. Jag är ju inte världsvan på den dära trucken asså. Men till min, och alla andras stora förvåning så hade inte en enda burk gått sönder!! Jag köpte en liten Lotto innan jag gick hem! =)

Kanske ska ta en micro nap på sofflocket snart. GÄÄÄSP!

Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...