Underbara morgon!

Sitter vid köksbordet och har nyss ätit frukost. Blev två goda äggmackor och två koppar kaffe.
Snart ska jag och älsklingen krypa ner i sängen igen och kolla film.

Idag är det Wapnös julmarknad som står på schemat. Senare ikväll har jag en liten överraskning till älsklingen, som jag inte kan skriva här ännu.

Igår hann jag inte skriva så mkt, efter min power nap så var det snabba ryck till affären och handla inför kvällen. Efter det blev det lite kvalitets tid men älsklingen samtidigt som vi städade.
Duschen och kläder på.
Frida dök upp vid sju. Vi åkte till pizzerian och beställde mat och när vi kom hem igen stod Sandra och Carro vid dörren och väntade.
Vi vräkte i oss maten och tittade på Idol och snackade en masssssa skit. =) Synd att batteriet på kameran tog slut efter en enda bild. =P
Tack för en mysig kväll tjejer! =)


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...