Fel sida eller fel säng?

Idag har jag vaknat på fel sida. När det brukar hända, ja det händer nästan för ofta nu för tiden, så brukar jag fundera om jag vaknat i fel säng. Jag har ju vaknat i min säng men borde jag kanske vaknat i en annan säng. Inte någon annnas säng utan en annan säng någon annan stans. Jag älskar min säng, men jag kan inte sova. Jag somnar ibland, men vaknar efter en liten stund. Då tänker jag på vad som väckte mig. Om jag hade vaknat i en annan säng hade jag inte tänkt på vad som väckte mig för jag hade inte vaknat....

Kommentarer
Postat av: Anonym

???

2009-10-15 @ 13:02:44
Postat av: hm

????? trött ellö

2009-10-15 @ 13:09:06

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...