J-vla mage

Idag var jobbet näst intill en plåga. Hade verkligen behövt jobba över, men magen tog över och tvingade hem mig. Försökte äta lite när jag kom hem, men blev direkt uppblåst och kände hur magen bara totalvägrade. Jag betalade mina räkningar sen gick jag och la mig, för när jag sover känner jag ingen smärta.

Vaknade av att jag var super hungrig. Tog en bit av pizzan jag bara kunde nosa på igår. Efter det begav jag mig ut på en promenad.
Nu sitter jag här, mer eller mindre plågad. Ska dra på mig ett par mysbyxor och lägga mig på rygg i soffan och be till maggudarna. Fasar för min långa dag i kassan på lördag, kommer bli en plåga. Och på måndag har vi inventering, fy fan.

Ps. Jag hatar lukten av mask när det regnar. Skit äckligt att trampa på dom, men så svårt att undvika när dom är ÖVERALLT! Why??


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...