Kära läsare!

Har inte uppdaterat på ett tag. Det beror på att förra veckan var tung och jag mådde inte så bra. Orkar inte gå in på detaljer men nu känns det mkt bättre och jag ska komma ikapp med mitt skrivande. =) Jag lovar!

Fredagen var super mysig. Vi var hemma hos Johanna & Göran och grillade och myste. Dominiqe och Liam lekte och tittade på film medan vi vuxna jäste i soffan till Talang.

Lördagen togs upp av jobb hela dagen. När kvällen kom var planen att jag skulle till Sandra och fira hennes 25-års dag, men ikke. Mådde så dåligt att jag bara åkte hem och la mig. Som vanligt med tråkiga jag.

Söndagen bjöd på fint väder och en del ensamtid. På eftermiddagen åkte jag till Maya i Trönninge och hon sminkade och plåtade mig. =) Bilder kommer snart.
När jag kom hem hade älsklingen grillat och vi satt länge vid köksbordet.

Måndagen var som vanligt mkt tuff. Det börjar nästan bli outhärdligt. Spelar ingen roll hur mkt jag sover, hur bra jag äter eller hur mkt vatten jag dricker, mår ändå piss av att sitta i det instängda, kvava, dammiga, trånga och bullriga kontor. Air conditionen ger mig frossa och stel nacke. Hur länge ska jag hålla ut?!
Maria är en duktig elev och det har gått bra att lära upp henne. Trevligt att lära känna henne lite mer, svårt att hinna med att prata annars.

Tisdagen var jag ensam vid datan. Kändes lite tomt faktiskt. Trots att jag slutade 1,5 tim tidigare han jag med allt jag skulle. Död som jag var efter jobbet, var det skönt att få komma hem. Skulle träffat Ullis men man kan säga att jag sov bort den chansen... =/

Idag har jag vart ledig. Super skönt. Vaknade halv åtta men låg och drog mig en bra stund, tills Lia hade jamat hela svensktoppen och gett mig massage över hela kroppen. =) Åkte till mamma vid lunch. Var länge sen jag var där bara sådär appropå. Vi pratade en del och drack lite kaffe. Å det bästa av allt var köksassistenten jag fick av henne! TACK! Nu ska det bakas bullar, bröd och frallor. =)

 Denna är ca 20 år nyare än den jag fick. Men vad gör det! =) Den ser näästan lika dan ut. Fick en massa tillbehör oxå. Som en köttkvarn och en blender. Tydligen finns det allt från kaffekvarn till citrusspress som tillbehör. =)

Ikväll har vi lyxat till det med pizza och snart kommer Andra Avenyn, en perfekt onsdag med andra ord. =)


Kommentarer
Postat av: Ica Alex

Äntligen är du tillbaka i etern =)

Hälsningar från en trogen läsare och kollega.

2010-04-29 @ 08:35:33
Postat av: Ninni

Instämmer med Alex! Tråkigt att du mått dåligt, hoppas du mår bättre nu iaf! Hoppas vi ses en sväng på jobbet imon med, känns som evigheter sedan vi sågs :) Kramar

2010-04-29 @ 09:12:48
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...