Krya på mig

Idag har vart världens längsta och segaste dag... Illamående, feber, huvudvärk och allmänt trött i hela kroppen. Jobbet fick lida av min frånvaro. Älsklingen får lida av min närvaro.
Ikväll har vi ätit thaiinspirerat och nu är det fredagsmys, så gott det går. Jag har lovat mina kollegor att krya på mig till personalfesten i morgon. Wallmans salong i Helsingborg. Tungt festpass som börjar 16 och innan jag når sängen är nog klockan närmare 03. PUH! Har ett par timmar kvar att krya på mig.
Nu blir det lite Håkans Bar och sen Talang.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Du måste följa med vännen! Blir inte detsamma utan dig, så vila nu massa så du mår bättre imon! :)

2010-04-09 @ 22:15:55
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: ulrica

naw stackars tess :/ Hoppas du mår bättre imon...lite alkohol så dör bakterierna! ;)



nu e jag hemma från jobbet iaf, ont i fossingarna. Vågar inte ringa dig nu men är ledig hela dan imon så ring när du vill.



Puss kram!

2010-04-09 @ 23:07:05
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...