Snöblandatregn!

Åh så tråkigt väder! Fast egentligen underbart film och mysväder. Och eftersom jag är ledig idag så är det precis det jag ska ägna mig åt. =) Snart är älsklingen på väg hem oxå. Saknar!

Var så irriterad på jobbet igår. Vi stängde 18.00 men kunderna vägrade lämna butiken. "Jag ska bara handla detta..., "Det går snabbt..." Daah! Jag kom inte ut från jobbet förren nästan tjugo över sex!
Fick skjuts hem av mina middagsgäster, men älsklingen hade förberett det mesta när vi kom hem.

(MEN, jag har upptäckt att jag lider av ett förskräckligt kontrollbehov!! Men enligt älsklingen så är jag inte sån jämt, bara vid speciella tillslällningar... PUH!)



(Räkor, kräftor, potatisgratäng, kyckling, sallad, tzatsiki, ägg) MUMS!



(Efterrätt. "Det röda smakar jordgubb och den gröna smakar päron, jo det är sant, marsinpanen är från Odense")


Kommentarer
Postat av: Fröken M

de är så typiskt ! När man stänger vill man lixom bara hem !! Hoppas ni får en super mysig kväll... i karlstad är det jätte fint väder, men vi sitter inne i alla fall... skandal ;)

2010-04-04 @ 18:43:17
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Milla

Hejhej:) Åh va mysigt med middagsbjudning:) Det var längesen man hade de minsann:(

De såg lite grådaskigt ut tidigare idag men nu är det kanonfint igen:) Blir grilla till solnedgången...hur underbart är inte de:) Myspys:) Usch snöblandat lät då INTE kul..huhu...

2010-04-04 @ 19:04:09
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaramzell

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...