Söndagsmys

Jag och älsklingen tog oss en rejäl sovmorgon. Vid elva steg vi upp och han åkte iväg och handlade frukost. Vi satt ute i det fina vädret och åt. UNDERBART! Det var så skönt så jag fällde bak stolen, tog av mig tjocktröjan och solade en timma. =)

Sen bar det av till födelsedagsbarnet Kattiz. Där fick vi kaffe och tårta. Liam var där oxå. Jag lekte lite med hunden Neela, sen bar det av till Vallås. Lämnade älsklingen hemma. Jag och Liam var på tre olika lekplatser sen åt vi glass och drack saft.



Dagen har vart fylld med friskluft och solsken, precis vad jag behöver för att må bra. Ikväll har vi ätit pizza och nu väntar det bästa! =)

Kommentarer
Postat av: Ninni

...och det bästa är?!

ps. imon är jag i blommorna så då kan vi äta lunch ihop kanske? :)

2010-04-11 @ 20:23:47
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Fröken M

myyys dag :) Vi har oxå spenderat den utomhus ! Det gäller att passa på när solen tittar fram !

2010-04-11 @ 20:32:00
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...