Besök hos barnmorskan

PUH vad slitet det var idag på jobbet, sådär första dagen efter semestern. Å så klart funkade inte allt som det skulle så jag fick gå hem nästan en timme tidigare. Skönt med tanke på hur lite sömn jag fick, men tråkigt att behöva jobba över en annan dag.

Jag hann inte mer än hem innan vi skulle iväg igen. Besök på MVC. Det var dags för vårt första "mäta-magen-besök". Magen mätte 23 cm i SF mått. Bebisens hjärta slog fint och låg mellan 140-150 slag per minut. Jag själv hade lite för lågt järnvärde, (trots att jag knaprar de dära illaluktande jordsmakande tabletterna varje dag) och mitt blodtryck var fortsatt låg, fast normalt för mig. Vi fick lite broschyrer och hon skulle skicka hem info om föräldragrupper. Vi nästan svävade därifrån... =)



Nu ligger jag raklång i soffan och lider av min mätthet. Det blir bädden tiiidigt idag. Ska se om jag kan hålla mig vaken till Fångarna på fortet kl 20, men mkt tveksamt!




Kommentarer
Postat av: Fröken M

Du har en award hos mig ! Kram

2010-08-24 @ 13:33:40
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Jeanette- tävling pågår

Åh så skönt det gick bra hos mvc

2010-08-24 @ 16:35:27
URL: http://Www.babydjungeln.se
Postat av: emma sofie

Hej. Vad spännande med en bebbe i magen. När är den beräknad? Jättefin blogg!

Lycka till att hålla dig vaken hihi

kram

2010-08-24 @ 19:19:06
URL: http://masofie.se

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...