Gekås + omorganisering av hemmet

P U H ! Vilken dag det var igår! Det var roligt men jobbigt. Mina fötter tål tydligen inte lika mkt längre, och inte men ork heller. Men vi var uppe i ottan och framme vid Gekås strax efter åtta. Då var det "kö". Det rörde sig snabbt så vi var inne på en minut. I början var det lugnt och skönt men när vi lämnade kassan var det mkt folk i butiken. Men vi fick det vi skulle ha, och lite till.

  

Kvittot mätte 58 cm och slutade på 3530,11 kr.

Halvsovandes i bilen hem bestämde jag mig för att ta en power-nap när jag kom hem, men så blev det inte! Jag började röjja i badrummet, å vips var jag i förrådet och tillslut hade jag även hunnit dra ut det mesta ur garderoben i sovrummet oxå. Allt detta under tiden älsklingen tog en power-nap. Han kunde även konstatera att jag inte var färdig med ett enda rum...
Halv tio, på kvällen, slog vi oss ner i soffan och satte på Avatar. En timme senare sov jag... PUH!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

hihi.... oj !! men mycke bra saker blev det =) Jag längtar redan till nästa ullaredsbesök som jag hoppas på att få till innan jul !! kram

2010-08-04 @ 08:13:03
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: ullis

Damn vad ni har handlat!

2010-08-04 @ 19:44:29
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...