Kinamat

Var inne i stan en sväng idag. Jennie blev glad för kakan och tyckte den var god. Själv stog jag och dregglade över hennes kläder i butiken! *vill ha* Har lovat att göra av med massa pengar när jag väl kommer i kläderna. =)

Mötte upp älsklingen efter en snabbis på MVC och vi lunchade kinamat. GOTT! Buffe är farligt och vi beslöt oss att åka raka vägen hem till sängen för att slå på en film. Sagt och gjort! Underbart med semester! =)

Nu ikväll roar sig min andra hälft på annat håll och jag tar mig friheten att breda ut mig i soffan, kolla på teve och surfa, samtidigt! =)

Ska bara passa på att rekommendera en film vi såg häromdagen, Remeber me, såå bra!


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...