Kräftskiva

Lördagen bjöd på kräftskiva hos mina föräldrar.



Jag och syster



Älsklingen



MUMS



Thore var oxå där



Smaks smaks



BÖH!

Senare på kvällen kom även Kim och hans Paulina.
Det blev ingen utgång för varken mig eller älsklingen sen heller. Jag försökte verkligen att hänga med i deras tempo men min ork tog slut och svanskotan värkte. När älsklingen ändå ville in till stan så ställde jag såklart till med en scen, men jag ville ju bara att han skulle följa med hem... =( Inte kul att behöva gå hem ensam pga att jag bär vårt barn. Ville väl ha lite rättvisa...
Stackars älsklingen.
Förlåt!
<3


Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh, vilken fin klänning du hade på dig! (eller linne; svårt att se) :)

2010-08-22 @ 11:23:26
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: ullis

hahaha Haje är med överallt =)



kan förstå det där med att inte vilja gå hem ensam, ni är ju faktiskt gravida båda två. det är bara det att kvinnan bär barnet i sin kropp och tvingas gå igenom en förlossning, då är det ju inte mer än rätt att dom ställer upp och tar hand om under tiden. Det är ju det minsta de kan göra.

E på din sida ;)

Men killarna har nog inte det så lätt med sina tjejer heller...hehe...

2010-08-23 @ 15:26:13
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...