Tiden rinner iväg

Andra dagen på jobbet avklarad efter semestern. Smidig som ett kylskåp klarade jag det ganska galant. Men timmen efter matintag är en plåga då maten pressas tillbaka i matstrupen upp genom halsen och nästan ut genom munnen. Och att man kan sitta på så många olika sätt! Jag har nog testat alla ställningar som går att utföra på en kontorsstol.
Idag har jag även disskuterat lite med personalchefen om när jag ska gå hem och hur länge jag ska vara hemma och vilka regler som gäller. EN DJUNGEL! Nu ligger mitt nya schema på planeringsbordet och snart ska jag lära upp min efterträdare.

För övrigt är vädret katastrof här i söder! Det blåser kraftigt och regnar i solskenet om vartannat. Det firade jag med en power-nap efter jobbet... Nu har jag tryckt i mig några knäckisar med Messmör (för järnets skull) å snart blir det soffan. Ledig i morgon! Yiippiie!


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...