Uppkoppling

Nu har jag hittat en bra uppkoppling. Sitter i husbilen och lånar Pensionatets internet. Vårt mobila har ju ingen chans här ute. Samma öde för våra mobiltelefoner... Men det är ganska skönt faktiskt. =)

Resan hit gick bra. Det tog sin tid och vi blev lite rastlösa, trötta och hungriga. Vi velade hela tiden om vi skulle stanna och laga mat, men på kartan hade vi ju inte så långt kvar... Efter ca fem timmar var vi framme.

Vi installerade oss på parkeringen, nära och bra till toaletterna. (Det gillas med tanke på hur mkt jag springer där, och husbilstoan vill jag inte använda för mkt eftersom vi måste tömma den efter oss.) Kopplade alla kopplingar och såg till att allt funkade.

Så gick vi in i huvudbyggnaden och tog oss en välbehövd baguette. Satt en stund och pratade och det kändes hela tiden som jag gungande. Det var ju lite skumpigt på vägen hit, men jag vet ju en som tyckte det var skönt att skumpa runt i magen iaf... =)

Vi lånade svärfars bil och tog en tripp in till Byxelkrok. Där fanns det något ställe som hette Valles med allt mellan himmel och jord. Mest skit då med andra ord, hehe. Men billigt godis hade dom, så vi plockade åt oss varsin påse. Det var ju trots allt lördag.

På kvällen träffades vi i restaurangen och åt god mat. Åt nog de näst godaste köttbullarna någonsin. (Mormors är etta på listan) Brunsås och potatis. MUMS. Mätta och trötta gick vi till husbilen och la oss redan vid halv tio...

Ska lägga upp bilder så snart jag laddat klart kameran. Tillsvidare kan ni gå in på hemsidan Pensionat Grankullavik. 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Ja, jag har tur som får ha så gulliga killar i mitt liv ! Skönt med lite semester ! Jag ser fram emot bilderna =) kram

2010-08-08 @ 11:03:09
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...