NEJ NEJ Å ÅTER NEJ


Ingen bebis

Å nej, jag tror INTE att andledningen är
det kalla vädret ELLER pga snön!

Nej jag kan inte ta det som ett skämt!

JA det är jobbigt! Det är tungt och väldigt frustrerande!

Jättegulligt att höra om att ni andra oxå gått över tiden,
att det är jättevanligt, spec hos förstagångsmammor,
MEN tyvärr kan jag inte vara skadeglad så det hjälper!

Det är oehört påfrestande just nu och jag mår dåligt varje dag!
Både psykiskt och fysiskt.
Lider nåt extremt av svullna fötter och händer, ben och armar.
Rastlösheten i benen är kvar och gånger tusen.
Fogarna knakar så fort jag tar ett steg.

Nåt ni kanske tycker låter vanligt och helt normalt för en
som är i min situation,
men jag kan säga er att detta har verkligen avskärckt mig
från att skaffa fler barn!
Jag känner mig helt nedbruten,
hopplös.

SÅ låt mig vara
....


Humöret är skit!


Kommentarer
Postat av: Pillan

Tycker synd om dig syster :( Önska att vi kunde hjälpa dig men är nog bäst att alla hjälper till med att sluta tjata och vänta på det där meddelandet att bebis äntligen har kommit ut. :)



Ta det lugnt och glöm inte att andas <3 Kram kram på dig!

2010-12-07 @ 22:30:49
Postat av: ulrica

OJ oj oj.... könde av piken där- ska aldrig mer skämta om att det är så varmt och gott i magen ;)



Hoppas det hjälpte att avreagera dig på bloggen lite och "skrika" ut din ilska. Jag lovar att hålla tummarna ännu hårdare så att du slipper allt det här snart! EN STOR KRAM!! <3

2010-12-08 @ 13:47:37
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/
Postat av: En helt vanlig mamma "Ulrika"

lider med dig, gick själv över med två av tre barn. Tvåan 9 dagar och trean 14 dagar, så jag vet hur det känns. Styrkekramar och en tumme att den lille kommer snart.

2010-12-10 @ 07:59:54
URL: http://www.enheltvanligmamma.blogspot.com
Postat av: Cissi

Hoppas hoppas hoppas det SNART är dax :)

2010-12-10 @ 12:35:51
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...