Felsms.com

Hahaha!
Har suttit fast på en sida en timme nu:

www.felsms.com

Här är ett exempel:


Till: Min Chef (kvinna)
Sms: Jag blir oroligare och oroligare nu. Ena pungkulan hänger en bra bit längre ned och är svälld till dubbel size. Det gör inte ont men jag måste nog ringa till husläkaren?
Svar: Ja det tycker jag att du skulle göra. Nu trodde jag att du var hemma och sjuk för vinterkräksjukan. Men nu vet jag och håll dig hemma tills du är riktigt återställd.

Förklaring: Skulle skicka till min sambo men skickade till min kvinnliga chef. Hon tog det bra men hon är en av de sista som jag ville skulle veta om min svällda testikel. Fan så pinsamt det var att svara tillbaka till henne. Min blivande fru skrattade så hon grät när jag berättade mitt felsms för henne.



Visst har vi alla gjort bort oss nån gång!?
Vill du vältra dig i andras pinsamheter så gå in på sidan NU!


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Hej :) tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna ett armband från Missbella! Allt du behöver göra är att kommentera! Inga konstigheter som Färjan Håkan skulle ha sagt ;) Puss!



http://brownsugar.blogg.se/2010/february/tavling.html#comment

2010-02-25 @ 21:35:23
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Kattiz

HAHahha den va bra den...:)



FAn va du har legat i eller e det någon som gjort den åt dig eller? Riktigt snygg måste hitta någon som kan hjälpa mig med..:) du kankse..;) hihih (A)



miss u ?! <3

2010-02-25 @ 22:01:59
URL: http://beliveindance.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...