Spinning för hela slanten!

   Verkar nästan som att jag tagit lite semester från bloggen, men känner att jag inte haft så mkt viktigt att skriva. =P

Igår var första dagen på min nya tjänst på jobbet. Nu såhär i efterhand kan jag säga att det gick riktigt bra! =)
Men dagen tog kål på mig så jag somnade sittandes fast liggandes med huvudet, i älsklingens knä innan klockan slog 21.

  Idag hände det! Jag var på mitt allra första spinning pass! *stolt* Och jag cyklade hela tiden utan att stanna. Men de dära stående ställningarna tog jag det lugnt med. Det kommer. =) Detta pass ska bokas fler gånger! Länge leve mjölksyran! =P


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...