Ett tips, Tradera

Då var ytterligare två auktioner i hamn. En mammakjol och 3-pack dregglisar. 74:- resp 15:-, det gillas! Mammabyxorna jag vann förra veckan kom på posten igår, något små, men det ska nog gå bra ändå. Skam den som ger sig. =)
Vi ska även köpa vår vagn på Tradera. Ett företag som säljer vagnar direkt från fabriken i Tyskland. Där får du ram, liggdel, sittdel och bilbarnstol för strax under 4000:-.
Mest av allt ser jag fram emot trippen vi ska göra till Gekås när semestern dragit igång. Åh vad det ska handlas! =)

Nu ska jag ta tag i dagen. Liam är på dagis och jag ska ta mig en härlig dusch innan jag ska sätta mig på cykeln till jobbet. Har inte ens vågat känna efter hurvida nerven i ryggen ligger i kläm idag, jag får helt enkelt, mot älsklingens förtvivlan, köra på i brödet och se hur det går. Sparar mina complaines till dagen jag behöver dom bättre.



Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...