Fikamys

Måste säga att jag aldrig vänjer mig vid att åka buss. Idag var den sen plus att den hoppade över min hållplats så jag fick skrika till... Dagen på jobbet började lite kaosartat när det inte var någon ström i hela bygget. Cyklade hem efter jobbat. *klappar mig själv på axeln* Svängde inom Willys och hälsade på Thore.

Nu har jag precis bakat blåbärspaj och väntar på mina gäster. Hann tillochmed ta en tupplur medan pajen var i ugnen. Nu hör jag älsklingens bil så det är bäst jag shuttar datorn! =)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ingen ström? Shit vad kul ;) Blåbärspaj lät ju inte helt fel heller :)

2010-07-08 @ 16:15:53
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...