God morgon bloggen

Nu har jag precis slängt i mig två äggmackor och en kopp kaffe och börjar vakna till liv. Sov som en gudinna i natt och, är mkt tacksam! Idag är det läkarbesök inbokat. Ska se om de kan fixa min hemska ischiasnerv (stavning!?). Jobbet tog det bra ändå. Mitt mål är ju inte att bli sjukskriven, men måste ju ha ett intyg ändå. Tänk om jag det blir för jobbigt att sitta i kassan oxå!! Vill ju inte vara hemma. Snart är det semester och då ska det vilas!

Igår kväll såg jag och älsklingen till vår glädje att äntligen hade Snabba cash släppts på Telia. Vi bunkrade upp med mys och slängde oss i soffan.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Var den bra då?

2010-07-22 @ 13:25:37
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...