God morgon världen!

Jag älskar min fläkt! Tack vare den kan jag sova hela natten lång och en bra bit in på morgonen. (Förutom toabesök, men det är en vana nu.) Vira in mig i flera varv täcke och borra ner mig i kudden. Jag älskar att sova. Sover jag inte eller väldigt dåligt, blir väckt på ett icke mänskligt sätt, förvandlas jag till ett monster som hör hemma på en annan planet! Alla i min omgivning får en och annan käftsmäll av mitt dåliga humör, men den som lider mest, efter mig då samvetet tar form, är ju älsklingen. Filåååt!

Men denna morgon började bra. Invägningen var inte katastrof så jag kan fortsätta äta som jag gör. =) Nu har kaffet landat i magen och det är dags att åka till dagis med lillfisen. Blir nog att ta cykeln dit idag, så får jag lite motion på köpet. =)


Kommentarer
Postat av: Fröken M

du, när man är gravid FÅR man gå upp i vikt, och efteråt kommer den säkert rasa av dig fortare än fort igen so no worries ;)

2010-07-14 @ 10:08:13
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...