Saker jag glömt berätta... =)

Har ju glömt vissa saker...

Tex recensioner på filmerna jag sett.
Sebbe: En gripande film om en ung svensk pojke och hans alkoholiserade mamma. Man får följa hans vardag och hur det tillslut spårar ut... En bra film enligt mig.

Orphan: En film som verkligen får en tvist på slutet. Handlar om en familj som adopterar en flicka, som visar sig vara någon helt annan... Bra och spännande, ingen film man kan förutse.

Så har jag glömt berätta om söndagen. =)
Hoppade in och jobbade extra, 8 - 13. Efter jobbet kom älskligen och vi storhandlade. På eftermiddagen hade vi stämt träff med Ninni och hennes JohanHarrys. Där njöt vi av god mat innan vi fortsatte till bion och såg Inseption.



Filmen var väldigt bra enligt mig. Lite tänkarfilm, men samtidigt en hel del specialeffekter som gjorde den sådär drömmande bra. =)
Synd bara att jag hade så himla ont i ryggen under filmen, var lite svårt att koncentera mig.
Men trevligt hade vi. (Stuligt några bilder från Ninnis blogg.)



Ninni och Johan



Jag och älsklingen på Harrys.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag ska dit på lördag så då hinner jag före, men det är väl framför allt saker till Viggo jag är ute efter =)

2010-07-28 @ 20:21:18
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Ninni

Tack för en mysig kväll :)

2010-07-29 @ 06:47:44
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...