Torsdag

Skyndade iväg till stan och till MVC. Fick träffa en läkare som efter en stunds prat och tryckande och klämmande sjukskrev hon mig 50%. Jag ska kontakta en sjukgymnast som ska hjälpa mig med vilka övningar jag kan göra för att förhoppningsvis underlätta lite för ryggen.

Åkte till jobbet och visade upp mina papper och insåg att jag inte kunde göra så mkt mer på jobbet, så jag åkte till mina föräldrar. Där bjöds det på middag och fika med nybakade bullar! =) Tog även en 2l glassburk och plockade med mig massor med vinbär. Såå gott!



Kvällen bjöd på pannkakor och en del semesterplanerande. Nu är vi nog snart klara och enade om vad vi ska göra på vår efterlängtade semester. =)


Kommentarer
Postat av: ullis

mmmmmmMUMS! älskar dom vinbären :P

2010-07-24 @ 20:24:43
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...