Ledig = mulet !!

Idag var jag leeedig, som vanligt på onsdagar. Hade planerat att antingen åka till stranden med Anna och hennes familj, eller skulle jag åkt ut i skogen och fikat med Ninni. Men när jag öppnade ögonen i morse var det mulet. Först blev jag besviken, men sen tyckte jag att det var lite skönt ändå.

Lämnade Liam på dagis och väl hemma igen åt jag en brakfrukost. Var mätt i en evighet men när det la sig började jag röjja lite. Totalt har jag tvättat fyra maskiner tvätt, damsugat hela huset, bakat en smulpaj och öagat middag. Haft besök av halva familjen Hansen och hela familjen Jörgensen. Nu sitter jag i soffan och är helt slut. Älsklingen vill att jag ska stänga ner datorn och lägga mig brevid, men igår slog jag världsrekord i att somna snabbast i soffan, 15 minuter!
Det är något mystiskt med möblerna från MIO.

I morgon är en stor dag! Inte så lång på jobbet, men efteråt! =) Berättar mer i morgon och lägger förhoppningsvis ut en bild eller två. =)


Kommentarer
Postat av: ullis

det var nog tur att det regnade så du hann ta igen dig på bloggen! Hade oxå tänkt klaga =)



Hoppas det går bra imon =) väntar på bild!

2010-06-30 @ 21:39:49
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Missa inte bloggen som krossar allt mostånd. Bloggen som är seriös och

tar vardagen som inte fjortisarna gör. Hoppas du kikar in och följer

med bloglovin eller sprider vidare via din blogg :) Kolla in på www.Djizor.se

2010-06-30 @ 21:59:28
Postat av: Edita

Hej på dig.

Allt är bra hör jag, vad kul att ni ska få en liten

bebis :) :).

Många kramar Edita

2010-06-30 @ 23:22:22

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...