Midsommarhelgen

Midsommar helgen fortsatte sin gilla gång och lördagen bjöd på jobb heeela dagen. Hann varken med så mkt för eller efter jobbet...

På söndagen stod vi upp med tuppen och satte oss i bilen lagom till kl 0800. GPSn var inställd på IKEA Älmhult.
Dom hade massa rea så vi kunde inte motstå. Det kunde inte heller Ninni och Johan som låg oss hack i häl hela vägen. Tur att jag la ut en massa spår så dom hittade hem sen. =)
Detta var det bästa klippet vi gjorde, 600 kr rabatt!! Me like!

                                                                                    

Väl hemma bjöd eftermiddagen på gassande sol och en behaglig vind. Jag passade på att steka medan Kim möblerade om i barnrummet och Liam lekte på uteplatsen. Underbart!

Kvällen tillbringades i Eldsberga. Min faster och hennes familj var på besök, över midsommar och ett par veckor fram, med sin familj. Deras senaste tillskott var oxå med, den bastanta Nicco. (Om jag minns rätt.) Jag var ganska rentvättad på benen efter det besöket kan jag säga. =)

   


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...