17 plus grader!!

Värmerekord idag! 17 grader!! SOOL!!!
Direkt när jag kom hem efter att ha hämtat Liam och storhandlat efter jobbet slängde jag ut en bunke chokladmuffins och en kanna saft på uteplatsen. Det lockade grannbarnen och deras pappa som var ute och cyklade. Blev en mysig eftermiddasgfika i solskenet!



Jag sitter fortfarande kvar och filosoferar lite. Njuter av livet i allmänhet. Tittar på när Liam leker.



Ikväll blir det nog våfflor, det är ju trots allt våffeldagen. Men älsklingen är hos tandläkaren så får vänta till han kommer hem. Nu ska jag njuta lite till innan solen försvinner för idag.

 


Kommentarer
Postat av: Julle

Harligt harligt fint o gront!! =)

2010-03-25 @ 19:47:41
Postat av: Fröken M

men guud va härligt att kunna sitta ute sådär ! Behöver jag säga att jag är en smula avundsjuk ?? ;)

2010-03-25 @ 21:12:49
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: ulrica

åh vad härligt det ser ut =) SJälv märkte jag inte hur varmt det var förren ag var på väg till hårstylingen. Tydligen varit nära 20 grader här...

VÅR! =)

2010-03-26 @ 00:14:50
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...