Älsklingens födelsedag!

Igår vaknade vi runt sju. Jag gav snabbt order om att älsklingen får minsann INTE
gå upp förren jag säger till.
Jag smet ut i köket och gjorde frukost.
Köttbullsmacka med rödbetssallad, kaffe, smoothie och självklart paket.
Med ett litet ljus i mackan stegade jag in stolt i sovrummet
och sjöng för glatta livet. Eller nåt.

En eltandborste blev det!
GRATTIS!

Dagen tog vi som den kom.
Älsklingen tog ett tuppalur på soffan medan jag plockade fram
en trägårdsstol och satte mig på uteplatsen och läste.
Underbart! Solen sken och värmde riktigt gott!



Gästerna trillade in strax innan tre.
Det var mina föräldrar som dök upp först.
Sen kom Tobbe. Älsklingens familj strax efter.
Sist men inte minst kom Jennie, Martin och Thore.
Massa tårta, kakor och snack!







Neela och Indie med hemliga ägare.


Kommentarer
Postat av: ulrica

Grattis till Kim! Hoppas ni hade det mysigt, synd att inte vi kunde vara med.



Miss u, puss och kram!

2010-03-15 @ 23:07:23
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/
Postat av: jennie

underbar dag som alltid,,love u!!!!puss

2010-03-16 @ 15:34:25

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...