Härlig vårvärme!

Har gjort en liten tripp till min gamla lägenhet. Eller rättare sagt förrådet. Min hyresgäst har fått en ny lägenhet så det var dags för mig att säga upp min kära 1:a. Så jag var i förrådet och rotade fram kontraktet. Jag fick lägenheten 2005. Fyra härliga år av självständighet, överfyllda diskhoar, walk-in-closet, pissiga grannar, härliga grannar, kattrappa, fyllefester... Vart tar tiden vägen egentligen?! Men jag trivs mkt bra här jag bor nu och livet är underbart! Världens bästa sambo och spännade framtidsplaner! Vad kan man mer önska? Fred på jorden kanske.



Tog mina sista pengar och köpte två knippen påskliljor på jobbet när jag ändå körde förbi.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

det tycker jag du gjorde rätt i ! Blommor piggar alltid upp vilket påminner mig om att mina tulpaner i köket har sett sina bättre dagar och borde bytas ut :)

2010-03-24 @ 14:13:17
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Ninni

Fina blommor jag valde ;)

2010-03-24 @ 21:35:48
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...