Lilla landet lagom!

Idag har vart en lagom dag.
Lagom sovmorgon, sov till nio, åt frukost, pratade med min kära vän i NZ.
Lagom till 12 lämnade bilen hos min kära far som skulle hjälpa mig se över den,
han både fixade felet och besiktigade den!
TACK kära far!
Lagom
i tid till jobbet började jag tidigare.
Lagom arbetspass på 5 timmar och 45 minuter.
Lagom god tid kom älsklingen och hämtade mig på jobbet.
Lagom tid kom vi till mina föräldrar.
Lagom hungrig, lagom mätt.
Mamma hade lagat mumsig mat!
Lagom trött la jag mig i soffan och tittade på
lagom underhållande Lets dance.
Lagom full slänge älsklingen in handduken och vi åkte hem i
lagom tid.
Lagom på halva vägen stannade vi och älskligen tog en
lagom nypa luft innan vi fortsatte hemåt.
Lagom till kl 22 däckade min kära sambo.
Lagom till det började Tv 4 Nyheterna och NZ var online.

Lagom efter vädret loggar jag ut.
G o d n a t t  l i l l a  l a n d e t  l a g o m.


Kommentarer
Postat av: Julle

Du de dar va lagom bra skrivet!!! hihihi

Me like!!

Puss

2010-03-06 @ 08:58:14

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...