Min semesterdag!

Vilken dag!
Vaknade med världens huvudvärk. Precis sån som jag får när jag är bakis.
Antar att min hjärna var helt uttorkad.
Slarvade en del med maten igår. =S

Efter en kopp kaffe och, enligt mig snabbt socker i form av choklad i syfte att få bort huvudvärken,
satt jag i soffan och kollade bloggar.
Svärmor ringde och ville ha lite skjuts in till staden.
Direkt tackade jag ja till erbjudandet med tanke på att jag annars aldrig kommit ur soffan.

Sagt och gjort släppte jag henne i stan. Jag fortsatte sen vidare till Nyhem för att sola.
Brun och fin och suuper hungrig blev det McD drive-in take away.
(fast drive-in är väl lika med take away... hmm) ANYWAY
Ställde mig på Biltemas parkering, (HAHA) och vräkte i mig.
Efteråt var jag shopping sugen och rusade in. Plockade åt mig massor och kom ut med 278 :-
mindre på kortet och INTE lamineringsfickor till jobbet... =S
Blev blandannat ett nyckelskåp och matchande figurer till toadörren.

Nu gav sig huvudvärken påmind igen så jag bestämde mig för att åka hem.
Påvägen hem ligger mitt förra jobb, Lidl.
Säg vad ni vill om det men guu vad kul vi har haft det där! =) Miss u guys!
Var ju tvungen att gå in och säga hej, och självklart shoppa lite.

Fick panik av min huvudvärk så det blev plattan i botten och ilfart hem, rädd för att svimma vid ratten.
Väl hemma rotade jag fram Treo röret och klunkade. Bäddade ner mig och dog ett tag.

Kvällen har vart lugn och vi har vart och handlat, ätit varma mackor och dippat grönsaker! =)
Vi har tittat på Luftslottet som sprängdes och nu sover älsklingen i soffan.

 

(nyckelskåpet och de matchande paret till toadörren)


Kommentarer
Postat av: eskingen

Älskar dig mest i hela världen

2010-03-13 @ 07:32:35

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...