Nytt rekord!

Igår slog jag nytt rekord. Gick och la mig tjugo över nio. Då hade jag redan somnat på soffan i vanlig ordning. Herregud säger jag bara! Efter jobbet var det matlagning. Kolja i ugn med massa hackad vitlök och curry och potatis till. MUMS!

Hann iaf surfa in lite på Gratisbio.se. Har en del poäng kvar till biochecken. Börjar bli otålig så jag ska nog ta ett presentkort. Passar bra nu när shoppinghumöret är på topp när solen kommer fram. =)
Har ni ännu inte blivit medlemma så klicka på bilden. Hör av er så fixar jag lite lätta poäng!



Än så länge har jag inte fått hem några produkt från Buzzador. Sista anmälningsdagen var den 24 mars.
Men de dyker väl upp.

När jag samlade aktivitetspoäng på Gratisbio.se surfade jag runt i forumet och hittade den här bloggen: Gratis är gott och skrivs av Petra Stentagg. Hon har full koll på allt man kan få gratis. Mkt bra tips, väl värt ett besök!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

du får ett bekräftelse mail från buzzador att du kommit med i kaampanjen innan de skickar några grejer... det brukar dröja ett litet tag. ( jag har inte heller fått mailet och jag har blivit utvald till alla tester innan ) så det kommer nog snart ! Sen jäklar ska vi borsta tänderna :)

2010-03-30 @ 22:49:16
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...