Påskpyssel

Idag vakande jag ganska knäckt över att klockan bara var tio över sex. Inte förren vid åtta insåg jag att klockan var en timme fram egentligen. Men humöret var redan rubbat.
Efter frukosten bestämde jag mig för att ta mig utanför de fyra väggar som jag ser dag ut och dag in, när jag inte är på jobbet dock! Thore är hemma denna veckan så jag passade på att dra med honom på mina söndagsuppdrag. Vi var nog överallt. Duktig som jag var kom jag bara hem med ett överkast och en gaständare. =) *stolt* Köpte lite påskfjädrar som jag fäste på grillspettspinnar och stack ner i varenda blomma. Vet inte om vi kommer pynta mer än så. Liam är hos sin mamma hela veckan och älsklingen är nog inte så pysselsugen.
Nu har jag mest surfat runt på Tradera och letat billigt pyssel. För som som känner mig så är jag en riktig pysslare och gillar att fixa och trixa med pynt och pyssel, men blivit dåligt med det sen jag blev sambo. Men nu när det är så "inne" och "alla" gör det , så har jag blivit mer sugen och nu gör jag slag i saken. Idéer finns det gått om i skallen men nu saknas bara material. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: jennie

good luck darling =)

2010-03-28 @ 16:39:08

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...