Tråååkit

Idag har vart en lååång och seg dag.
Älsklingen sov till 12 och då var han bara vaken så att jag fick i honom lite mat och på han lite smörja.

Så jag har fått underhålla mig själv.
Jag har gjort varenda undersökning på Gratisbio.se.
Jag har lagat mat.
Jag har läst allas bloggar, två gånger.
Bakat chokladmuffins (under tiden som älsklingen sov, utan att vakna, bara lite grymt när elvispen tog fart).



 (samma som en av Hollywood fruarna ;) )              

Nu orkar jag inte surfa mer. Har väckt älsklingen och fixat en film.
SÅ nu väntar vi på chicken nuggetsarna och sen blir det lördagsmys.
I morgon ska han jobba, och jag ska tvätta... =(

OVER!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Asså, jag tycker nog inte chicken nuggets är gott ens när jag tänker efter...

2010-03-20 @ 21:43:03
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: ulrica

Jag är i Haaaaaaaaalmstad! =)så du behöver inte ha tråkigt längre hihi....messade dig när vi var på väg för att kolla av lite vad du gjorde...ville göra en suprise! vI kom dock inte fram förren 22. Men ni kanske har tid imon kväll? =)



puss kram!

2010-03-21 @ 02:51:26
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/
Postat av: Lukaselizabeth

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-01-31 @ 09:48:03
URL: http://lukaselizabeth.blogetty.com

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...