Vilken toppendag

Sikken dag det blev ändå!
Vaknade sent.
Efter ett avsnitt Våra bästa år och en varm dusch
(under tiden pratade jag med Jennie)
bar jag mej av till Kattiz för att hjälpa henne med att byta säng.
Hon hade lagat god mat som vi värmde upp med. =)
Passade på att leka lite med hennes sötis hund Neela.



(en gammal bild)


Efter det fick hon hänga med mig till Lustgården.
Älsklingen fyller ju år på söndag, tänkte spica upp det lite hahaha!
Åkte till MAXI och handlade ingredienser till kvällens mat;

Fylld hel kyckling i lergryta med kokta rotfrukter och hemmagjord grönpepparsås.







Hämtade ut min paket från H&M på Maxi oxå.
(bilder kommer)
Lämnade av Kattiz i stan och åkte hem.
Jag och älsklingen fixade och donade en massa.
Vi lagade till och med maten tillsammans!

Nu ska vi bädda ner oss i nya lakan och titta på Rec 2.
Scary!!!


Kommentarer
Postat av: Julle

Gud de dar ser riktigt gott ut gud va hungrig jag blev. Lter som du har haft en toppen dag iallafall =) puss

2010-03-10 @ 21:32:45
Postat av: Anonym

Wow så jäkla gott det ser ut, nu blev jag med sugen, ska nog stoppa en kyckling till helgen faktiskt!!



Träningen går det bra med, men jag har ont bara jag ska sätta mig ner, fruktansvärd träningsvärk i armarna mest efter gårdagens bodypump. Kram kram på dig!!

2010-03-10 @ 21:52:45
Postat av: ulrica

SV: inte stor chans att hon kommer ihåg det :( hon minns ju inte ens att jag brukade vara hos dem och klippa gräset de senaste åren...tråkigt :(

Men vi har minnena kvar iaf =)



Nyfiken på vad du köpte till kimman :P ring och skvallra! hihi... ska ni göra nåt spec i helgen?

Puss och kram!

2010-03-11 @ 00:26:52
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...