Torsdag, fredag, lördag och söndag

På de fyra dagarna har jag träffat älsklingen endast 4 timmar, gått hem från jobbet två gånger (spya + ryggskott), spenderat otaliga timmar i soffan, ätit kycklingtacos, träffat syster, hämtat ut biljetter till Sex and the city, njutit av 20 graders värme... Ja, en del har hänt under fyra dagar. Men mest har jag haft ont och tråkigt.

Syster, Thore och Jennie kom till mig i lördags och vi lagade mat och tittade på film. Mysigt.

Nu kan jag inte slita mig från teven, på SVT2 är det ett reportage om McDonalds. Fy fan va äckligt! Vill ju bara säga att jag aldrig kommer äta där mer, men ibland är det ju bara äckligt gott... Hmm.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

vi hade precis köpt hem mc donalds mat och ätit upp den när det där programmet visades... behöver jag säga att jag var rätt äcklad ?!??!

2010-05-17 @ 09:39:59
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Lise-Lotte

Jag får bara hålla med att det är gott med McDonalds ibland fastän jag också hörde att det inte var så bra där...

2010-05-17 @ 10:00:29
URL: http://studierelaterat.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...