Lonely, soo lonely...

Mätt på lussebullar sitter jag nu hemma själv. Älsklingen, som varit hemma hela dagen pga dubbelpass igår, var tvungen att åka in och jobba ändå. =(
Så himla tråkigt att vara hemma ensam. Å nu har jag ju redan gjort allt det dära som jag kunnat fördriva tiden med i min ensamhet.
Ska snart värma en burk ravioli. Inte det godaste, men någon slags mat måste jag stoppa i mig.

Få väl se till att beställa hem lite tyger och julpyssel så jag har att göra framöver. Vi letar oxå efter en avlastningsbänk att ha under klockan. Hade passat så bra med en möbel där. Inte för stor och inte för liten, gärna men en eller två lådor. Inte för hög och inte för låg. Många krav. =)



(gammal bild, 2009)

Nu ska jag peta ner de nybakta lussekatterna i påsar...


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...