Söndag

Ja, vad kan jag säga. Vi vaknade strax efter halv nio, jag som vanligt av min
hunger, och älsklingen antagligen av mitt snörvlande.
Slängde mig över ett par mackor och blev besviken när jag insåg
att klockan inte var mer än strax innan åtta! =/

Dagen fortsatte vara seeeg, dimmig och bara tråååkig.
Båda var rastlösa men orkade inte göra nåt.
Jag tog mig i kragen och körde bort till mina föräldrar för att fortsätta
med babygymmet, men gjorde inte ett enda knyck!
Låg bara på soffan i två timmar!

Gääääääsp.
Men såå tungt är det just nu. Kan inte sitta eller stå eller gå
längre rundor utan att bli helt jävla matt.

Å vi som ska hinna göra en gipsmage innan det är för sent!


Kommentarer
Postat av: ulrica

åh vad kul =) vill oxå göra massa sånt när jag blir gravid, kul att spara ju! Ska ni hänga upp den på väggen eller vart ska den bli av?

2010-11-01 @ 17:25:44
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...