Ännu en dag...

Då var ännu en dag avklarad på jobbet. Men shit, det är INTE bättre att sitta i kassan än att göra mitt vanliga jobb! Har fått mer besvär av att sitta där... Gör allt jag kan nu för att få bort mina långa pass, men det verkar inte gå så bra... Verkar inte ens kunna lösa ut mig till besöket på MVC på torsdag. =S

Nu känner jag mig riktigt tung och kroppen blir mer och mer svår att bära. Bebis är stor och har svårt att få plats, så när h*n rör sig gör det ont ibland. Min energi är som bortblåst, men kan bero på mitt järnvärde...

Orkar inte skriva mer. Är helt slut. Ska fortsätta titta på Laddat vapen 1 på tv3. Den får mig på lite andra tankar...

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej!

Ledsen att jag inte akn hjälpa dej med din tid på torsdag!

Men jag har bara 4 el 5 dagar på hela schemat då jag slutar i tid o får hämta mina barn på dagis/skola!

Så de få dagarna vill jag hemskt gärna behålla!

Men är det så att du vill byta nån annan tid på andra hållet, så lovar jag att jag ska försöka hjälpa till!!

Kram

2010-10-10 @ 15:01:25

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...