No more sugar for my honey!

Jaha, då har vi vart på MVC.
Bebis mår bra och ligger med huvudet ner. Vi fick även titta på bebis (med världens äldsta
ultraljudsapparat) och se att bebis låg med sin mage "mot" min mage.
SF måttet var på 33 cm, en rejäl ökning sen sist.
(Vilket förklarar den extrema ökning på sammandragningar!)
Ta det lugnt var BMs råd.
Bebis hjärtljud låg nu på ca 140.
Mitt järnvärde låg på 117, vilket är en ökning, bästa resultatet hittils.
(Skönt att jag slapp äta två järntabletter!)
Blodtryck 120/70.
Det tråkigaste var att jag gått upp 4 kg sen jag var där sist... =(
Shame on me!

No more sugar for me!



Iaf inte varje dag!!


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

äääh, det är bebisens fel. den som växt massa ju :)

beee proud, woman! :D

2010-10-17 @ 22:19:04
URL: http://donkens.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...