Regnet d bara öser ner...

... men jag gillar det. Lite mer tillåtet att sitta hemma och slappa då. Blit mer aktuellt att
städa och tvätta när man ändå inte vill gå utanför dörren.

Idag blev ännu en tidig morgon. Försökte ändå somna om efter älsklingen gått till jobbet,
men hungern var ändå starkare, så det var bara till att masa mig upp.
Gjorde mig frukost och burrade upp mig i soffan med datorn.

När klockan slog rimlig tid slängde jag på en maskin tvätt. Nu var det dags för bebis
alla filtar och påslakan och handdukar osv.
Vek ihop alla bebiskläder som hängt på tork under natten och la ner dom i byrån.
La fram kläder som ska med till BB, både till mig och bebis.
Nu ska det bara ner i väskan.

Började på babygymmet. Har mätt ut en cirkel på 80 cm i diameter på ett täcke.
Nu ska det bara sys runt och klippas. Sen ska jag göra ett påslakan till det.
Har bestämt med mamma att jag kommer bort dit i morgon. =)


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...