SNÖ!?

I morse vaknade jag av att solen strålade in genom våra provisoriska gardiner. Kallt som attan (har fönstret öppet om nätterna, annars kan jag inte sova) i sovrummet och jag drog mig länge innan jag vågade mig upp. Termometern i köket visade -2 grader ute och 16 grader inne! INTE OK! (har alltid sovrumsdörren stängd så det kan ju inte bero på det). Orkar inte krångla med hyresvärden detta året oxå om värmen! Huset bygdes ju för f*n 2007, borde det inte vara felfritt då?!



Helt plötsligt blev himmeln grå och mystisk och jag trodde jag såg i syne när de första flingorna kom.



Katten var snabb ut och leka med flingorna!



Såhär mkt snöade det sen!


Kommentarer
Postat av: Tora - gravid i vecka 38

uuh jag kan säga att jag hade börjat lipa, snön har den effekten på mig. ^^



Idag känner jag mig bättre, men inte helt bra. Snorig (iofs varit det i flera veckor nu), huvudvärk och fortf. yr men det värsta illamåendet har iaf släppt.

Håller med, jag drar mig fasen för att ringa förlossningen spec. när man är förstagångsföderska..

2010-10-21 @ 17:54:31
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...