Wee slipper mitt långa pass!

Jaha, det blev ett kort pass på jobbet idag. Hela tre timmar. Berodde inte på att jag hade sammandragningar från att jag vaknade i morse, utan det var Martin på jobbet som kom som en liten räddande ängel. =) Jag bytte pass med honom idag och det gjorde att vi kunde byta pass även i morgon, å jag slipper mitt 9.5 timmarspass! =)
TACK!

Har oxå bestämt mig för att ringa min BM i morgon och fråga lite om mina sammandragningar och varför de har kommit så mkt helt plötsligt... Lite oroväckande när jag surfat runt och läst en hel del om vad det kan bero på. De började i tisdags då bebis fick det trångt och la sig till rätta med huvudet ner (vet inte om h*n är fixerad, men ligger på rätt håll iaf), sen dess har ALLT blivit jobbigt (förutom att sova, asså sover dåligt fortfarande men det är bättre än innan).


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

ja fy farao o jobbba med så mycket extra tyngd.. :/ vad var det du gjorde nu igen? har jag säkert frågat förut.. :P

hoppas din BM säger nåt vettigt.

2010-10-10 @ 23:28:47
URL: http://donkens.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...