Mer förvirrad?!

Usch vilken dag det har varit idag!

..:: Förlåt bebis att jag stressat så mkt! ::..

Trodde första dagen i kassan skulle gå som på dans, men ikke. Fy fan säger jag bara! 4,5 timmar och jag stressade så att sammadragningarna kom om vartannat, skakade när jag väl åt och sprängdes nästan innan jag fick gå på toa. Inte nog med det var huvudvärken ett faktum när jag äntligen satte mig i bilen. (Vågar ju inte dricka något när jag är i kassan för jag kan inte gå på toa när jag vill... Så antar att huvudvärk är något jag får stöta på ofta min sista månad på jobbet.) Kan man bestrida sin omplacering tro?

När jag kom hem lagade jag en efterlängtad måltid,
stekt fläsk med potatis och löksås.
Men vi fick inte njuta av den utan slände i oss maten och lät allt stå, hoppade in i bilen och körde till stan. Vi skulle på möte om försäkringskassan.
Vet inte om jag blev klokare eller mer förvirrad!

Nu orkar jag inte skriva mer, ska lägga mej i soffan å klappa mig på magen...


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...