Onsdag

Onsdagen är min lediga dag och min egentidsdag. Älsklingen åkte till jobbet tidigt och jag låg i sängen och drog mig till nio. Kom på att jag hade fullspäckat schema så det var bara till att peta in äggknäckisarna i ansiktet och skölja ner med en skvätt kaffe.

In till stan och luncha med Jennie. Träffar henne allt för sällan nuförtiden.... =( Men snart är jag föräldraledig och då ska det bli bättring! =) Glöm inte att kika in i hennes butik. Höstnyheterna är här och modet är snyggare then ever!

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.


Fashion på Storgatan 4.

Efter en god thailunch fick jag skynda bort till vårdcentralen. Var tvungen att ha en annan astmamedicin, för den jag hade innan får jag inte använda nu när jag är gravid. Å nu har helt plötsligt astman kommit tillbaka efter att ha haft sommmarlov eller nåt i den stilen. Passade på att ta lite andra mediciner oxå.

Sen var det bara att ta fart in mot stan igen för en eftermiddagsfika med Paulina. Trevligt! Hon bjöd på kladdkaka (Skånskan hade dock bakat) och det blev en hel del bebis och relationssnack. =)

Resten av dagen spenderades på sofflocket. Var lite bättre med RLS:en så jag kunde, mot min vilja, sitta uppe och titta på Kungarna av Tylösand.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...