PUH!

Ojoj vilken vecka! Tiden har ändå gått snabbt, nu när det är torsdag och jag tänker efter, men uh vilket kämp. Spännande att se om jag verkligen klarar två månader till....
Kvällarna denna vecka har slutat redan halv nio, inte ens orkat läsa! Brukar vara ledig och "ta igen mig" på onsdagana, men igår hade vi inventering, och det slutade med 11 timmar på jobbet... PUH!
Men nu ska jag inte klaga, för det gör jag tydligen ganska ofta. Jag biter i äpplet, som för övrigt smakar ganska gott nu, (I know something...), och går vidare i livet...



Semesterbild


Kommentarer
Postat av: ullis

vad vet du, vad vet du? =) hahahaha nyfikenullis

2010-09-03 @ 00:05:44
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...